Ներկայացվում է ուսումնական պարապմունքի կազմակերպման նոր ձևի նկարագրություն՝ նշելով.
- ուսումնական պարապմունքի կազմակերպման առանձնահատկությունը,
- ուսումնական նոր միջավայրի (դասասենյակի նոր դասավորություն, լաբորատորիա, բացօթյա տարածք, խոհանոց, թանգարան, ուսճամփորդություններ և այլն) առանձնահատկության նկարագրությունը
- ուսումնական թվային գործիքները, անհրաժեշտ տեխնիկական պայմաններ՝ որպես ուսումնական պարապմունքի կազմակերպման անհրաժեշտ միջոց
- կարողություններ-հմտություններ, որոնք սովորողները ձեռք են բերում ուսումնական պարապմունքի նման կազմակերպման ընթացքում
- ուսումնական նյութը (նյութեր), որոնք ստեղծվում են ուսումնական պարապմունքի կազմակերպման ընթացքում (ներկայացնել հղումները)
Ներկայացվող նյութը կարող է լինել մեթոդական տեսաֆիլմի՝ ուղեկցվող պարզաբանումներով, հոդվածի, հոդված-տեսաֆիլմի, պատումի ձևով:
Անվանակարգի պատասխանատու՝
Մարիետ Սիմոնյան