Հանրակրթական դիջիթեք 2024

Հանրակրթական դիջիթեքը  թվային, տեղեկատվական տեխնոլոգիաների ուսուցման նախագծերի ստուգատես է: Դիջիթեք 2024 ստուգատեսի նպատակն է ներկայացնել  հանրակրթության ուսուցման մեջ հեղինակային կրթական ծրագրի ուսուցումը թվային տեղեկատվական տեխոնոլոգիաների բնագավառում։ Ստուգատեսի ընթացքում մանկավարժական աշխատողները, սովորողները, սաները  ներկայանում են 2023 թվականի և ստուգատեսի ընթացքում այս բնագավառում իրենց կատարած աշխատանքներով։

Մասնակիցներ՝ կրթահամալիրի կրտսեր, միջին և ավագ դպրոցի սովորողներ, ուսուցիչներ և պարզապես հետաքրքվողներ ։
Ստուգատեսին հայտատուն կարող է ներկայանալ ինչպես մենակ, այնպես էլ՝ խմբով ։

         Ժամանակահատված՝  հունվարի 4-26

Ստուգատեսի ընթացք
հունվարի 4-7
Այս փուլում դպրոց պարտեզների, միջին և հետազոտական ավագ դպրոցների, քոլեջի համակարգողները և իրենց հետ աշխատող խմբերը ստեղծում են իրենց լոգոն, բացիկները, հայտարարությունները։ Պատրաստում  են հայտի ձևաթուղթ, տարածում հայտարարությունը բլոգում, ենթակայքում (սոցկայքերում):

հունվարի 8-26
Այս փուլում  ստուգատեսին մասնակցել ցանկացողը լրացնում է սահմանված ձևի հայտը։ Աշխատանքները ներկայացվում են էլեկտրոնային տարբերակով։ Համակարգող խումբը ընդունում է հայտերը։ Ներկայացված աշխատանքներից ընտրում է ստուգատեսի ուղղություններին  բավարարող  հայտերը  և իր մասնաճյուղի կայքում ապահովում է ստուգատեսի ամենօրյա լուսաբանում` բոլորին հասանելի դարձնելով ընտրված նյութերը։

հունվարի 18-26

Կրթահամալիրի ախապես ընտրված դասավանդողների խումբը որոշում է 2024թ․ «Հանրակրթական Դիջիթեք» ամենամյա մրցանակակրին։ Մրցանակները հանձնվելու են 2024թ․ փետրվարի 2-ին՝ ուրբաթ համերգի ժամանակ։

Ստուգատեսի բովանդակությունն՝ ըստ տարիքային խմբերի

Առաջին խումբ (5-6 տարեկաններ)
Այս տարիքային խմբի ստուգատեսի նպատակն է ուսումնասիրել իր անհատական համակարգիչը։

  1. Ի՞նչ է համակարգիչը։
  2. Ի՞նչ եմ կարողանում անել իմ համակարգիչով։

Ներկայացումը կարող է լինել ֆիլմի, նկարաշարի, պատմության տեսքով: Դաստիարակը տեխնիկական օգնություն է ցույց տալիս:
Դաստիարակը կարող է պատրաստել խմբային փաթեթ ՝ այստեղ ներառելով , թե ինչ նպատակով են իրենք օգտագործում համակարգիչը։

Երկորդ  խումբ (1-3 դասարաններ )
Այս տարիքային խմբի ստուգատեսի նպատակն է ուսումնասիրել իր անհատական համակարգիչը և իր տիրապետած ուսումնական գործիքները։

Յուրաքանչյուր սովորող ներկայացնում է.

  1. Ի՞նչ է համակարգիչը։
  2. Ի՞նչ համակարգչային ծրագրերի եմ տիրապետում, որո՞նք եմ կարողանում օգտագործել նաև դասապրոցեսին։
  3. Իմ ուսումնական  բլոգը։
  4. Սովորող -սովորեցնող ի՞նչ  նախագծի եմ մասնակցել, իմ սովորած ծրագիրը ինչպե՞ս եմ կիրառում դասապրոցեսում։

Ներկայացումը կարող է լինել ֆիլմի, նկարաշարի, պատմության տեսքով: Դասվարը տեխնիկական օգնություն է ցույց տալիս:

Երրորդ  խումբ (4-6դասարաններ )
Սովորողը ներկայացնում է իր  համակարգչում ունեցած ուսումնական գործիքները՝

  1. Իմ ուսումնական  բլոգը․ ո՞ր հարթակն եմ ընտրել և ինչո՞ւ։
  2. Ի՞նչ համակարգչային ծրագրի եմ տիրապետում։
  3. Ո՞ր համակարգչային ծրագիրն եմ առավել շատ օգտագործում և ինչու՞։
  4. Ի՞նչ համակարգչային ծրագիր եմ սովորել  դպրոցում կամ դպրոցից դուրս (ո՞ր ուսումնական կենտրոնում)։
  5. Սովորող -սովորեցնող ի՞նչ  նախագծի եմ մասնակցել, իմ սովորած ծրագիրը ինչպե՞ս եմ կիրառում դասապրոցեսում։

Աշխատանքը կատարում է սովորողը: Դասավանդողը տեխնիկական օգնություն է ցույց տալիս: Աշխատանքը տեղադրվում է սովորողի բլոգում։

Չորրորդ  խումբ (7-12 դասարաններ ) 

  1. Իմ ուսումնական  բլոգը․ ո՞ր հարթակն եմ ընտրել և ինչո՞ւ։
  2. Ի՞նչ համակարգչային ծրագրերի է տիրապետում։
  3. Ո՞ր համակարգչային ծրագիրն(ներ ) եմ առավել շատ օգտագործում և ինչու՞։
  4. Ի՞նչ համակարգչային ծրագիր եմ սովորել դպրոցում կամ դպրոցից դուրս (ո՞ր ուսումնական կենտրոնում)։
  5. Իմ կազմած  համակարգչային ծրագիրը, հավելվածը։
  6. Իմ ուսումնական նախագիծը (հետազոտական աշխատանքը)։
  7. Սովորող -սովորեցնող ի՞նչ  նախագծի եմ մասնակցել, իմ սովորած գործիքը ինչպե՞ս եմ կիրառում դասապրոցեսում։

Աշխատանքը կատարում է սովորողը և տեղադրում իր բլոգում: Աշխատանքը ներկայացվում է ֆիլմի, նկարաշարի, պատումի տեսքով։ Դասավանդողը տեխնիկական օգնություն է ցուցաբերում սովորողին:

Ծրագրավորողների խումբ

  1. Իմ կազմած համակարգչային ծրագիրը (ներ), հավելվածը։
  2. Google workspace հարթակի տեղայնացում ավագ դպրոցում։
  3. Նոր ուսումնական գործիքի, ծրագրի ուսուցում. ուսումնական բաց պարապմունք։
  4. Ուսումնական ինտերնետը կրթահամալիրում։


Մանկավարժական աշխատողն
 իր բլոգում ներկայացնում է.

  • նոր ուսումնական գործիք,
  • իմ ստեղծած թվային փաթեթ,
  • ուրևէ դասընթացում մոդուլ,
  • մեթոդական հոդված։

Ներկայացումը լինում է ֆիլմի, նկարաշարի, մեկնաբանությունների, հոդվածի տեսքով:

«Հանրակրթական Դիջիթեք»-ի պատասխանատու կազմակերպիչներ 

Միջին դպրոց — Նվարդ Սարգսյան ([email protected])

Ավագ Դպրոց – Հերմինե Անտոնյան ([email protected])

Հյուսիսային դպրոց – Անի Միրզոյան (Ani-Mirzoyan@mskh.am)

Հարավային դպրոց – Լուսինե Գասպարյան  (l.gasparyan@mskh.am)

Արևելյան դպրոց  — Սմբատ Պետրոսյան(smbat.petrosyan@mskh.am)

Արևմտյան դպրոց – Գրետա Բակունց (G-bakunts@mskh.am)

Քոլեջ -Մարիամ Մխիթարյան  ([email protected])

Համակարգող-Սյուզի Հակոբյան(s.hakboyan@mskh.am)

porno italiano

indian porn tube

gratis porno film