Մասնակից՝ Տաթև Թամազյան
Խմբային աշխատանքի դեպքում նշել մյուս հեղինակների անունները՝ 2-1 դասարան
Երկիր, մարզ, քաղաք, գյուղ՝ Հ.Հ, ք. Երևան
Հաստատություն՝ <<Մխիթար սեբաստացի>> կրթահամալիր
Դպրոց՝ Արևելյան դպրոց
Դասարան՝2-1 դասարան
Ներկայացվող նյութի(երի) համառոտ նկարագրությունը(ները)՝ «Ես»
«Ճանճը»
«Չալ կաչաղակը»
«Խխունջն ու սունկը»
Եթե կարող ես խնկոյանական այս բոլոր հերոսներին խառնիր, մի լավ շիլա հեքիաթ հորինիր, պատմիր կամ մուտքագրիր, նկարազարդելը չմոռանաս:
Աշխատանքներ, որ կատարվել է <<Ուսումնական աշուն>> նախագծով: Առցանց աշխատանք:
«Ճանճը»
«Չալ կաչաղակը»
«Խխունջն ու սունկը»
Եթե կարող ես խնկոյանական այս բոլոր հերոսներին խառնիր, մի լավ շիլա հեքիաթ հորինիր, պատմիր կամ մուտքագրիր, նկարազարդելը չմոռանաս:
Աշխատանքներ, որ կատարվել է <<Ուսումնական աշուն>> նախագծով: Առցանց աշխատանք:
Անվանակարգ՝ Առցանց ուսուցման նյութերի փաթեթ
ինձ շատ դուր եկավ Մեղուն և սունկը
Iնձ դուր է եկել Ճանճը , ԽԽունջն ու սունկը:
Իմ կարծիքով , բալորին դուր է եկել Խխունջն ու սունկը:
Ինձ շատ դուր եկան <> Չալ կաչաղակը>>, Խխունջն ու սունկը>>,:
Հուսով եմ, որ բոլորին շատ դուր եկավ <> :
Վայ, ինչ լավն էր ու ինձ շատ դուր եկավ <>:
[…] Անվանակարգ՝ Առցանց ուսուցման նյութերի փաթեթ […]
<>
Ինձ շատ հաճելի էր անցնել այդ դասը, սակայն դա ես չկարողացա կարդալ, բայց ես դա
Մատենիկումել եմ կարդացել և ընթերցարանում, ես լավ կարդացի այդ դասը
Մատենիկում:
<>
Ես այդ դասը լավ կարդացի նույնիսկ անգիր արեցի: Ես դա կարդացի մատենիկում:
<>
Ես միայն կարդացել եմ այդ դասը ընթերցարանում, բայց այդ դասը ես այդ պեսել չկար-
ողացա կարդալ:
<>
Մեզ շատ հետաքրքիր էր այդ դասը մեր հանձնարարությունը:
Խխունջն ու սունկը
Ինձ շատ հաճելի էր անցնել այդ դասը, սակայն դա ես չկարողացա կարդալ, բայց ես դա
Մատենիկումել եմ կարդացել և ընթերցարանում, ես լավ կարդացի այդ դասը
Մատենիկում:
Ճանճը
Ես այդ դասը լավ կարդացի նույնիսկ անգիր արեցի: Ես դա կարդացի մատենիկում:
Չալ կաչաղակը
Ես միայն կարդացել եմ այդ դասը ընթերցարանում, բայց այդ դասը ես այդ պեսել չկարողացա կարդալ:
Ուսումնական Աշուն հանձնարարություն
Մեզ շատ հետաքրքիր էր այդ դասը մեր հանձնարարությունը: