#858

Մասնակից՝ Անուշ Աթայան

Խմբային աշխատանքի դեպքում նշել մյուս հեղինակների անունները՝ 2-րդ դասարան

Էլեկտրոնային փոստի հասցե` [email protected]

Երկիր, մարզ, քաղաք, գյուղ՝ ք. Երևան

Հաստատություն՝ «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր

Դպրոց՝ Հյուսիսային դպրոց-պարտեզ

Դասարան՝ Այժմ` 3-րդ դասարան

Ներկայացվող նյութ

Ներկայացվող նյութի(երի) համառոտ նկարագրությունը(ները)՝ Դասարանում կարդացել էի Աղայանի «Ամենաուժեղը» հեքիաթը, քանի որ կրթահամալիրում Աղայան + Ռոդարի նախագծի ընթացքն էր, սկսեցինք քննարկել, թե ինչ մասնագիտություններ գիտեն: Սովորողները թվարկեցին իրենց ծանոթ մասնագիտությունները, շատերն էլ հարցրեցին, թե ի՞նչ է մասնագիտությունը: Հետո հերթով թվարկեցին իրենց ընտանիքի անդամների զբաղմունքները, ինչ գործ են անում: Զբաղմունքներն անվանակոչեցինք. եթե բուժում է, ուրեմն բժիշկ է, եթե նկարում է` նկարիչ է… Սկսեցինք խաղալ ռոդարիական հնարքներով, թե որ մասնագիտությունն է ամենաուժեղը: Ձայանգրման ընթացքը զվարճալի էր և հետաքրքիր, երկար մտածում էին, որ մասնագիտությունը կապեն մյուսի հետ, զարմանալի էր, բայց շատ մասնագիտություններ գիտեին: Սկզբում բացատրեցի, որ մի մասնագիտությունը պետք է մյուսից ուժեղ լինի, բայց թե ինչպես խաղացին, մեկը մյուսին հերթ չտալով, խաղարկելով, վիճելով, ասածը հիմնավորելով, ես ինքս էլ զարմացա:

Անվանակարգ՝ Ուսումնական պարապմունքների նոր կազմակերպում‎

porno italiano

gratis porno film

Bahis Siteleri 2024

2024 deneme bonusu veren siteler

çevrimsiz bonus veren siteler

aviator bonusu veren siteler

aviator hilesi

sweet bonanza giriş

güvenli bahis siteleri

pornox

perabet giriş

hectorbet giriş

adresbet giriş

betmaks giriş

betvino giriş

tipbet giriş

betboro giriş

ilbet giriş

fixbet giriş

klasbahis giriş

Casino Levant Giriş

Casino Levant Güncel Giriş

Casino Levant

Κλασικά Φρουτάκια Δωρεάν