Մասնագիտական ուսուցման հարթակ. Դիջիթեք 2022

Կազմակերպիչ՝ Երևանի «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր Պաշտոնական կայք edudigitech.mskh.am Մասնակիցներ՝ կրթահամալիրի կրտսեր, միջին և ավագ դպրոցների սովորողներ, Քոլեջի ուսանողներ, Հայաստանյան դպրոցների սովորողներ, ուսուցիչներ, կազմակերպություններ։

Digitech 2022-ի կազմակերպիչներն են կրթահամալիրը դպրոցները։ Դիջիթեք 2022-ում շեշտադրում ենք՝ 21-րդ դարի համապատասխան գիտելիքների և հմտությունների ձեռքբերում, որոնք պետք են աշխատաշուկայում մրցունակ լինելու համար։

Կազմակերպվում է աշխատարաններով՝ շեշտադրելով հետևյալ բաղադրիչները՝ նախագծային ուղղությունները․

  • Մասնագիտական, նախամասնագիտական ուսուցում
  • Սովորող-սովորեցնող բաղադրիչ
  • Պարապմունքը վարում են սովորողները
  • Պարապմունքները վարում են մասնագետները, ծնողները
  • Դիջի ցուցադրությունների, համերգների բաց հարթակներ
  • Դիջիթեքն առցանց տիրույթում։

Խնդիրներ՝

  • Ձեռք բերվող տեղեկատվության, գիտելիքների, հմտությունների կիրառելիություն
  • Յուրացրած կարողությունների, հմտությունների / թվային տեխնոլոգիաներ/ ներկայացում
  • Ձեռք բերվող տեղեկատվության, գիտելիքների, հմտությունների կիրառելիություն
  • Հանդիպումների շնորհիվ մասնագիտությունների մասին ավելի լայն պատկերացում, մասնագիտական կողմնորոշման գործնական փորձաշրջան
  • Աշխատաշուկայում առկա գործընկերների հետ ծանոթացում և վերջիններիս ծանոթությունը կրթահամալիրի գործերին

Նպատակը՝

  • Թվային, մեդիա տեխնոլոգիաների ստուգատես է
  • Մասնագիտական կողմնորոշում
  • 21-րդ դարի համապատասխան գիտելիքների և հմտությունների ձեռքբերում, որոնք պետք են աշխատաշուկայում մրցունակ լինելու համար
  • Նոր համագործակցություններ

Մասնակիցների հայտագրում Դիջիթեքի մասնագիտական խմբի կողմից առաջարկվող դասընթացներին՝

Մասնակիցների հայտագրում. ստեղծիր քո նախագիծը, դասընթացը և հայտագրիր այն ներկայացնելու համար

Կարիքների գնահատում. հայտագրվելով, դուք ներկայացնում եք, թե ինչ ծրագրեր, դասընթացներ սովորելու կարիք ունեք

Դիջիթեքի օրացույց

Դիջիթեքը ֆեյսբուքում

Դիջիթեքը ինստագրամում

Դասընթացներ

Դիջիթեքի աշխատանքային խումբ

Դպրոցների համակարգող ուսուցիչներ

Դասընթացներ բոլորի համար՝

  • Linkedin
  • Project Management
  • Startup
  • CV
  • Canva
  • Mentimeter
  • Ֆոնդհայթայթում
  • Վորդ, էքսել
  • Էլեկտրոնային հաղորդակցություն. ուղեկցող նամակ
  • Ինչպես իրացնել արտադրանքը. համացանցային վաճառք. SMM
  • Սոցիալական մեդիա՝ անվտանգություն,ընձեռած հնարավորություններ
  • Մեդիա և ֆիզիկական տաղավարներ
  • Կիբեռանտվանգություն
  • Էլեկտրոնային բիզնես հմտություններ
  • Էլեկտրոնային գրադարաններ, գրականություն
  • Սահիկաշարի պատրաստում
  • Շուկայի ուսումնասիրություն
  • Արհեստական բանակություն
  • Մեդիագրագիտություն
  • Կիբերանվտանգություն
  • Բջջային, վեբ ծրագրավորում
  • Թվային միջոցը, ծրագիրը՝ ուսումնական գործիք

Միջդպրոցական ինտելեկտուալ և մշակութային խաղեր։
Մասնակիցներ կարող են լինել միայն դասավանդողներ, միայն սովորողներ և խառը խմբեր։ Ամեն դպրոցից մեկական խումբ։ Շաբաթական մեկ անգամ, հինգշաբթի օրը 13:00-14:00:

Խաղի նպատակը՝ 

  • թիմային աշխատանք
  • արագ կողմնորոշվելու հմտություն
  • իմացումի հրճվանք և չիմացումի տխրանք /էս բառերը կարող ենք փոխել/
  • թվային միջոցների կիրառությունը դասապրոցեսում
  • միջդպրոցական կապերի ամրապնդում 

Խաղի թեմաները՝

  • աշխարհ
  • արվեստ
  • պատմություն
  • մարդիկ
  • ասույթներ

Digitec ըստ մասնագիտությունների

Հագուստի մոդելավորում, նկարչություն-քանդակ-տեխնոլոգիա

  • Ծրագրեր
    3D հագուստի մոդելավորում
    Օնլայն գործիքների միջոցով հագուստի մոդելավորում
  • Ինչպես արտադրանքն իրացնել սոցիալական մեդիայում /բիզնես ծրագրեր, ֆոնդհայթայթում/
  • Սարքավորման ֆոնդհայթայթում
  • Հյուրեր
  • Կազմակերպություններ

Զբոսաշրջություն

  • Ծրագրեր
    Քարտեզագրություն
    Quest-ի կազմում
    Ճամփորդական երթուղիների մշակում
    Էլեկտրոնային, թվային և թեմատիկ քարտեզաուսուցում
  • Հյուրեր
  • Կազմակերպություններ

Նախադպրոցական կրթություն

  • Մուլտֆիլմերի ուսումնասիրություն/ վերլուծություն
  • Մանկական խաղերի ուսումնասիրություն/ վերլուծություն
  • Ծնողավարություն

Լուսանկարչություն-ֆիլմարտադրություն

  • Ծրագրեր
    Պորտրետային լուսանկարահանում
    Ռեպորտաժային լուսանկարչություն
    Մոնտաժ
    Ժապավենային լուսանկարչություն և թվայնացում
  • Սարքավորման ֆոնդհայթայթում
  • Ֆիլմեր, մրցանակաբաշխություն
  • Հյուրեր
  • Կազմակերպություններ
    Միրզոյան գրադարան
    Բուն ԹՎ

Ծրագրավորում, Համակարգչային գեղարվեստական նախագծում, Անիմացիա

  • Ծրագրեր
    SketchUp
    Illustrator
    Adobe Photoshop
    Java script
    CSS
    HTML
    SCRATCH
    Արհեստական բանակություն
    Բջջային, վեբ ծրագրավորում
    Թվային միջոցը, ծրագիրը՝ ուսումնական գործիք
  • Հյուրեր
    Դիջիթեյնի մասնագետներ
    Պիկսարտի մասնագետներ

Մասնագետ-հյուրեր

  • Սամվել Մարտիրոսյան
  • Տիգրան Ձիթողցյան
  • Վանիկ Չալոյան
  • Արեգ Աբրահամյան
  • Շարմախ Սաքունց, Աննա Գրիգորյան
  • Birthright-ի կամավորներ
  • Լուսինե Աղաբեկյան

Մասնագիտական արտագնա դասընթացներ՝

  • Հանդիպում Դիջիթեյնում

Մասնագիտական ուսուցման ծրագրերերին նեկայացվող պահանջներ

  • Ծրագրերը պետք է ունենան անոտացիա
  • Պետք է նշված լինի դասընթացի տևողությունը, վայրը, վերջնարդյունքը
  • Դասընթացի ծրագրում նշվում է դասընթացի մասնակիցների առավելագույն քանակը

Մասնագիտական հանդիպումների ժամանակացույց

  • Ժամանակացույցը հրապարակվում է հանդիպումների-դասընթացների ծրագրում

Հրավիրյալ մասնագետների կողմից կազմակերպվող դասընթացի ժամանակացույց

Հավաստագիր

  • Հավաստագիր տրվում է այն մասնակցին, ով կատարել է տվյալ դասընթացի ծրագրով նախատեսված ամբողջ աշխատանքը և ում երաշխավորել է դասընթացավարը

Մասնակցության պայմաններ

  • Մասնակիցները գրանցվում են մինչև հունվարի 7-ը
  • Մասնակիցը պարտավորություն է կրում դասընթացի ծրագրով պայմանավորված ամբողջական փուլերի մասնակցության համար
  • Յուրաքանչյուր դասընթաց լինելու է շաբաթը 3 անգամ: Դասընթացները լինելու են հունվարի 10-28-ը

Պատասխանատուներն ըստ ոլորտների՝

  • Հագուստի մոդելավորում, նկարչություն-քանդակ-տեխնոլոգիա. մասնագետ՝ Թերեզ Թումանյան. ուսանողներ՝ Կարինե Ղուլյան, Մերի Հովեյան, Շուշանիկ Ներսիսյան, Էլմիրա Բասմարջյան, Նարեկ Առուշանյան
  • Զբոսաշրջություն. մասնագետներ՝ Տիգրան Զոհրաբյան, Գայանե Սարգսյան. ուսանողներ՝ Անուշ Հարությունյան, Ռոզա Խաչատրյան, Քնար Հարությունյան, Հրաչուհի Մանվելյան, Թամարա Մանուկյան
  • Լուսանկարչություն-ֆիլմարտադրություն. մասնագետ՝ Սուսան Ամուջանյան. ուսանողներ՝ Լիլիա Ղուլյան, Քնարա Հովհաննիսյան, Ջուլիա Ասրյան, Սոֆի Առաքելյան
  • Ծրագրավորում, Համակարգչային գեղարվեսական նախագծում, Անիմացիա. Լենա Նալբանդյան,Գեղամ Խաչատրյան. ուսանողներ՝ Սեն Մեսրոպյան, Սիմոն Ավետիսյան, Արթուր Սահակյան, Օկսաննա Հարությունյան, Դիանա Բարսեղյան, Լուսինե Եսայան, Վահե Ավետիսյան, Անաստասիա Ասրիյան, Լիլի Մովսիսյան, Ալեքսանդր Հովհաննիսյան, Նարեկ Ներսիսյան
  • Բիզնես, Գործարար հմտություններ, իրավունք. ուսուցիչներ՝ Ելենա Օհանյան, Նելլի Գեղամյան, Էլյա Սահակյան. ուսանողներ՝ Անի Բարսեղյան, Քնար Հարությունյան, Մարիամ Շախվերդյան, Անուշ Ղազարյան, Հասմիկ Քերոբյան